İyi akşamlar arkadaşlar, bebeğim 54 günlük 15 günlükten beri gaz sancısı zorla kaka yapma ıkınma inleme vs şikayetleri vardı. Gaz sancısına bağlı olarak normal dedik gaz damlası vs kullanıyoruz. Son 1 haftadır delirmiş gibi ağlıyor susmuyor yüzünde 10 15 gündür isilik var sıcaktandır diye düşünüp üstüne düşmemiştim. Bi arkadaşım alerji olabilir dedi diye bi baktırayım bari dedim süt ve protein alerjisi varmış yarın doktora gitcem diyet uygulayacak. Var mı aynı şekilde diyet yapan şikayetleriniz düzeldi mi. Yememekten ziyade bebeğe bunu alıştırma taraftarıydım her şeyden yiyim alışsın kibarcık yetişmesin yemek falan seçmesin ilerde diye düşünüyordum. Diyet fikri bana çok zor uzak geliyor yemeğe de pek düşkünüm açıkçası nasıl yaptınız