Rosaa Kızlar ya kıyma cikarmistim buzluktan ,suya koydum çözüldü ama biz dışarı çıkmıştık hava güzeldi takılalım dedik az önce döndük geç oldu .acaba onu buzdolabına kaldirsam yarın yapsam birşey olur mu ? Zararı var mı?
Gin Rosaa buz çözülmeye başladığı andan itibaren bakteri üretiyor. Ne kadar çabuk pişirirseniz k kadar iyi.
Mom4565 Rosaa atma buzluğa pişiyor et buzluktan cikar tekrar koyunca çok ama çok zararli sen bilirsin tabi ama yenmez o