ilknurcelik Oğlum tam 12 aylık sürekli baba baba, gaga gaga, dada dada ve hapşu yapıyor 😁bunun dışında konuşabildiği birşey yok sizin bebekler ne durumda ?
Deletedmom275 ilknurcelik Oğlum 2 gün sonra 11 aylık olacak. Anne, baba, mama, gel ve ver demeyi biliyor ☺️
Duyguxxx ilknurcelik benim bebeğim 7 aylık şimdiden baba,anne,Allah, bööö ve eee diyor ama çokun ötesinde konuşuyorum bebeğimle gevezeye çıktı adım sırf erken konuşabilsin diye🤗♥️
Arven10 ilknurcelik herşeyi anlıyor şu an 13 aylık ama sadece baba, mama, yıldız, dede, su ,al ve araba diyor ☺️