Odanızın ısısına gore kendiniz ayarlıyosunuz. Herkesin evi aynı derecede değil. Nette tog degerlerınden yardım alabilirsiniz. Kızımamesela 1.5 tog ıcıne uzun kol zıbın ve ince pijama takımı giydiriyorum. Isı ölçemiyorsanız ensesinden ve gogsunden sıcaklığı kontrol edebilirsiniz gece. Sogukluguna sıcaklığına gore ınceltebılır ya da kalınlastırabılırsınız 😊