Merhaba kızlar
2 ay 18 günlük kolik bir bebeğim var. Şükür 1 2 haftadır atakları azaldı ama uyku durumu çok kötü. Çingene beşiği de uyumaya alıştı sallamayı bıraktığım anda uyanıyo. Ne gece ne gündüz 5 dakikası yok uyurken sallamadan. Ne yapmalıyım lütfen yardım edin. Artık çok yoruldum. Çok çaresiz kaldım