Laden 😂😂😂 vallahi aynı ya. İnan ki ne bir bezelye,ne bir köfte,ne bir balık,tavuk asla yok. Akşam yemeği kültürü hiç yok. Sadece öğlen yalvar yakar çorba içiyor o. Benimki de çıtır leblebiye taktı. Sürekli onu çeviriyor ağzında. 🤦🏽♀️ Allahııım böyle geldi böyle gidecek sanırım. Benim çocuğum hiçbir yemeği sevmiyor😩