Moonlightsonata bebeğim 2 aylık atak dönemini yaşatmadı bana çok şükür kendi yöntemlerimle düzene girdik, ikimizde geceleri çok güzel uyuyoruz baya araştırdım bebeğimin aç kaldığını düşündüm o yüzden bu kadar uyuduğunu sandım fakat bebeği nasıl alıştırırsanız gerçekten öyle devam ediyor eğitim vermişim haberim yok😅 gündüzleri bebeğimi hep yanımda tutuyorum salonda gece yatana kadar ışıklı odada tutuyorum çünkü bebeklerimiz 2. Ayda artık gece gündüzü ayırt etme iç güdüsüne sahip oluyor gündüz uyuduğu zaman yanında sesli konuşurum televizyon açarım ki uzun uyumasın gündüzün sesin farkına varsın diye 1 saat aralıklarla uyuyor sonra gözlerini kendisinin açmasını bekliyorum.. gece olana kadar böyle devam ediyor uzun uyku saatini kendiniz belirleyin aynı saatlerde gece uykusuna yatırmaya özen gösterin ki kendisini ona alıştırsın gece uykusuna hazırlık yapıyoruz önce karnını doyuruyorum sonra altını temizliyorum televizyonu kapatıyorum gece lambamızı yakıp ayağımda sallıyorum , sadece 3,4 dakika sürüyor uykuya geçiyor karanlığa götürüyorum sonra beşiğine koyuyorum, 1 hafta bu şekilde düzenli hale gelirse rahatlarsınız sizde sabretmek çok önemli düzenini siz ayarlarsanız o şekilde ilerler 💤💋