MeteNaz Kızlar oğlum 2 ay sonra 1 yaşına girecek inşallah. Fotoğraf çekimi yaptırcam sadece. Ailece fotoğraf ve tek çekim olacak işte. Ama kıyafet konusu aklıma takılıyor. Bir kaç foto örneklerine baktım. Ailece kot pantolon beyaz gömlek giyinenlerde olmuş ama bu da bana çok basit geldi. Sizce nasıl bir kombin yapmalıyım? Kot elbise ben giyinsem eşimle oğluma da kot gömlek giydirsem nasıl olur valla kafam karışık. Önerlerinize açığım
Beyziikoo MeteNaz Kesinlikle çok basit ve saçma olur. Arkadaşım kızına yaptı kendisi kahve krem tonlarında elbise giydi açık kendisi, eşi krem gömlek, prensesleri de kahverengi elbise giydi krem yakalı vintage kombini gibiydi 😍
ugurbocegmm MeteNaz bizimde aralikta olacak inşallah 🤲 ınstagram dan küçüğüm butik sayfasina göz atmanızı tavsiye ederim ben ordan yeşil kombin seçtim kendime elbise oğluma slopet
iyilik80 MeteNaz ben mavi tonlarinda şifon bir elbise giydim. Esim koyu mavi kot ve beyaz gomlek. Oglumda kot askili tulum icinede beyaz tisort giydirdim. Gayet uyumlu olmustuk.
Beyziikoo MeteNaz Yoo neden ki kız bebeğe elbise varsa erkek bebeğe de takım var. Neden diyeceksiniz ben kocaman kocama buluyorsam siz de minnak paşaya bulursunuz 😂😂
Ebruatktrk Çoğu fotoğrafçıda bebek için kıyafet oluyor istersen foto çektireceğin yerin kombinlerine bi bak