Bebeğim 6 aylık ve meme+mama gidiyoruz 2 aydır. Son bir haftadır göğsümü ya istemiyor kafasını çeviriyor ya da az emiyor. Halbuki biberon da kullanmıyorum şırıngayla veriyorum mamayı . Sürekli memeyi bırakıp etrafa bakıyo gülmeye başlıyo. Bu aylarda bu normal mi yoksa meme reddi dedikleri bu mu? Bilgili anneler lütfen cevap verin 🥺 bir çözümü olan varsaa yazsın