Kizlar kızım 34 haftalik dogdu suan 48 günlük rob muaynesi yapıldı temiz cikti ama muayeneden 10 gün sonra gözü çapak olmaya başladı ve şişti çocuk doktoru göz kanalları tıkalı ondan olmus geçer 4 5 güne dedi damla başladık 5 gun geçti hala ayni bgun göz doktoru vakti rob muayenesinden sonra olmus ama yaptirmamak daha riskli geçer dedi çocuğun şiş sarı sarı iltihap atıyor moralm çok bozuk başına gelen var mi