Aslipoyraz21 doğum yaptığım hafta kullanmaya başlamıştım 1 şişe kullanıp bıraktım. Emzirme Danışmanım sütü sadece emzirmek arttırır görüşündeydi. Sonra göğüslerim terbiye oldu yumuşadı diye düşündüm 😅 çişli bezde sorun yoktu. Ama artık ben diyetten bitap düştüm üstüne de regl olunca çişli bez de azaldı. Solgarı doğum sonrası hemen kullanınca farkı analiz edememiştim. Sizlere sormak istedim gerçekten fark oluyor mu diye