Nassss Kızlar rutin kontrolde d vitaminim 7 çıktı 20 30 arasıydı değer baya düşük doktora daha göstermedim sonucu bu kadar düşük olan varmı kemik agrılarım oluyor bu sebeptenmi acaba
Zeynepugur Nassss benim de degerim 10 cnm normal olabilir emziriyorsan eger devit damla veya Dr önerdiği damlayı kullan düzenli yükselir b12 de baktır potasyum ve kalsiyum da baktır agrıların için
Moms12 Nassss aylardır aynı problem var bende d vıtamını yazıyor kullanıyorum bitince yıne vucut agrısı ve cok kotu eklem agrısı yapıyor
asell03 Nassss ben de yarın tahlil vereceğim düzenli olarak tahlil vermek gerekiyormuş emzirme döneminde