Kızlar oğlum 43 günlük 12 günlükken dilaltı bağını kestirdik çok şükür emmesi falan iyi dilini alt dudağına kadar uzatabiliyor ama o dil tam dışarı çıkmıyor sizlerin nasıl zamanla dil uzar diye yazıyor ama bilemedim insan tedirgin oluyor acaba ilerde bir sorun olur mu diye