Melekdemirciik bizde 26 günlük olduk. Ilk günler benim kizimds cok uyuyordu 5-6 saat uyandirmaya calissamda uyanmiyordur uyansa iki emip devam uyuyordu. Sarilik cikti sütümde azmis ben fark edemedim :( doktorum mama ver dedi.
Ilk bende sma kullandim bi skinti yasamadim. Daha sonra bebek hemsiresi hipp mamasini önerdi hepsinden en organik mama hipp’mis.
suan kafama göre hem emziriyorum baktim cok emmiyor üstüne 70-100ml mama hazirlayip veriyorum. Kendiliginden artik 2-3 saate bir acikinca uyaniyor uyandirmama gerek kalmiyor:)
umarim sizinkide bi an önce düzene girer♥️
kabizlikla ilgilide annemden ve ablmdan görüp ögrendigim. Kulak cöpünde nivea kremi veya zeytin yagini sürüp bebegin popo deligine masaj yapabilirsin. Tabikide icine tam sokmicaksin. Yegenim bebekken cok kabizlik cekti bu dedigim onda cok ise yariyordu 🤷♀️