QueenMommm kendisi alisik degil uyanmaya henüz :) dis dünyaya aliskin degil kendini hala daha anne karninda saniyor o yüzden uzun uyuyorlar ilk günler. O yüzden uyandirmaya calis kesinlikle altini ac o cok ise yariyor uyanmasinda.. 1 aylik olana kadar böyle sürebilir sonra kendisi alisiyor zaten aciktikcs uyaniyor :)