kızlar bebeğim kolik bir bebek 2 aylık olucaz inşallah 4 gün sonra ♥️ fakat kolik sancılarını en sonunda iyi gelleni bulduğum sap simplex gaz damlası ile çözdük , şimdide bir kaç gündür bir huzursuzluk almış başını gidiyor durup dururken çığlık atıyor uykusu var uyuyacak fakat tam uyuyacagi anda çığlık atıyor sabah uykusu zaten uyumuyor gecede bir iki gibi uyuyor , bir iki saat uyuyup uyanıyor, sabaha kadar da asla uyumuyor.. ne yapacağımı şaşırdım valla artık bu atak haftası mi ne varmış baktım kızımın doğum tarihi 06.09.2021 ama 38.5 günlük doğdu o tarihi yazdığım atak haftası geçmiş görünüyor 40. haftasından hesaplarsam atak haftasında son gununde olduğumu gosteriyor, atak haftasında olduğu için böyle olabilir mi zaten sinirli huzursuz bir bebek şimdi hiç çekilmez oldu 😭😭