hilalkbdy Kızım 3 ay 20 günlük meme+mama seklınde ilerliyoruz mama olarak gazlı bebek maması olan bebelac nutrıkonfor kullanıyorum artık kendi çıkarabılıyor gazını normal mama kullansam sıkıntı Yaşar mıyım ? Benim gibi kullanan var mı değişiklik yapan ..