Merhaba hanımlar, ev hanımı olunca malum mutfaktan çıkamıyoruz vaktin çoğunu mutfakta geçiriyoruz en azından ben öyleyim. Bu aralar Mutfaktaki doğalgaz borusu gözüme takılıp duruyor.bazıları ince halat ipiyle orayı sarıp üstüne çiçekler takıyor internette rastlamıştım. Sizlerden yapan var mı ? varsa görsel atabilirmisiniz