Denizpasam Gulnar üstte kalsın cnm, benim oğlum 3 yaşında özel bir anaokuluna gönderiyorum bu arada. Ne tarafta oturuyorsun?
Gulnar Ben ızmır atesehırde oturuyorum..ogluma okulu baskatdık..ama ben yabancı oldugum ıcın cok bılgım yok.ogrenmek ıstıyorum
Denizpasam Gulnar hımm baya ters oturduğumuz yerler, oyun Arkadaşım anaokulu bizimki, ben Yeşilyurt tarafında oturuyorum cnm, bizim konuşmamız az dil gelişimi çok iyi değil o yüzden gönderiyorum 1.5 ay oldu başlayalı