Hirakosar 3 ay önce sezeryan oldum, karın şişliğim hala duruyor adet olamadigim için olabilir mi acaba? Yaşayan var mi? Adet olduktan sonra karni inen var mı?
Deletedmom115 Hirakosar Tam alakasını bilmiyorum ama bende yaklaşık 1 sene önce sezaryen oldum 3 ay sonrada adet görmeye başladım su zamana kadar her adetim yaklaşınca ve adet sırasında bi karın şişliğim olur biter geri iner.
bluem Elvn94 sizin daha cok yeni ama 😊 daha sisliginiz var o inecek karninizi sarin derim ben 1haftalikken korse takmaya basladim kaynanam tak demisti iyikide demis hemen toparladi 🌼