Merhaba anneler ,babalar;
3 ay 3 günlük bebeğimle yaşadığım bir durum var. Yakşaşık 1 aydır akşam 6 ile 8 arası inanılmaz huzursuz oluyor. Emzirmek, emzik , sallamak, yıkamak ne yapsam sakinleşmiyor. Uyku ya dalması da strese girdiği için zorlaşıyor.
Yorumlarınız nerdir?