Kızım 5 gündür kabız. Kabızlık için fitil veya herhangi bir şey kullanıp faydasını gören var mı? Poposu çok kötü tahriş oldu acıyor kıpkırmızı. Paranox s fitil önerdi doktorumuz . 2 kere kullandık fayda etmedi. Kayısı armut elma haşlayıp veriyorum onlarda bir işe yaramadı. Çok ağlıyor yavrum. 😔