Beyza_momss Anneler hangi hastane de nasıl yaptırdınız ayın 8 inde gitmemiz gerekiyo randevu çocuk Dr una mi almam lazim göz pol. e mı ne yapmam lazım
Ecemceylan Beyza_momss 1 aylıkken ve 4 aylıkken devlet hastanesinde yaptırmıştık bizde. Göz doktoru bakıyor.
Ecemceylan Beyza_momss 1 aylıkken kırmızı ışık refleksine bakılmıştı sadece. 4 aylıkken kırmızı ışık refleksine,gözünün derecesine ve nesneleri takip edip etmediğine bakılmıştı.
Ayse01_ Oglumunannesiyim biz erken doğduğumuz için rop a gidiyorduk çok fazla ağlıyor gözleri de kıpkırmızı oluyordu canları acıyor sanırım o içerde ben dışarda ağlıyordum.
Ecemceylan Oglumunannesiyim bir alet var doktor onu kendi gözüne tutuyor bebeğin gözüne bakıyor o aletin ucunda kırmızı bi ışık var ona bakıp bakmadığını kontrol ediyor.