Aselllll iki kere yaptırdım, sonuncusunu bu sene yaptırmıştım 350tlye. Saçlarım kısaydı en alt fiyattan yaptılar bu yüzden.
tuz içermeyen şampuan kullanmak gerekiyor, dikkat edilirse dört beş ay rahat ediyor insan.
baya kuaförden çıkıp gelmiş gibi dümdüz oluyor saçlar kurutunca.