113998 merhaba, benim bebeğim 13 günlük şu an. Sarılık için hastanede kaldı 1 gün. Hemşireler 80-90 ml süt içtiğini söyledi ama eve geldiğimde tek seferde bu miktarda içmedi. 40 veya 30 içiyor uyuyo maksimum 2 saat sonra tekrar uyanıyor. Az az sık sık besleniyor şu an. Benimde sütüm yetmiyor. Sağıyorum düzenli, emzirmeye de gayret ediyorum ama sütüm yetmiyor😏 her bebek farklıdır yani içmesi normal olabilir