Minikannesiii0655 Kızlar az önce bebeğimi emzirirken göğsümü çektim bi baktım ucunda pıhtılı kan var bian korktum neden olabilir hastaneye gitmem gerekir mi
2minosprenses Minikannesiii0655 acaba catlakmi vardi yara filanmiydi yada bebegin kac aylik isirdimi cirmikladimi ??🧐
Minikannesiii0655 2minosprenses yoo herhangi bi ısırma tahriş falan söz konusu değil durduk yere normal sakince emerken oldu 😳
Ceycey001 Minikannesiii0655 cok uzun zaman olmus insallah görürsünüz bende suan aynıyım ne yaptınız ozaman