Yegenimde öyleydi. Dogdugunda doktor farketmişti iyiki de farketmiş o yüzden biz sünnet ettirmedik.1 yaşında ameliyatlı sünnet oldu. Deliğin birini kapattılar. Bi kaç gün hastanede yattı çıktı 10 güne kadar da iyileşti. Şükür şuan bişeyi yok. Korkma canım. İyiki normal sünnet ettirmeden farketmişsin.