Hilal8689 Bebeğim 23 günlük. Emerken uyuyakalıyo. En fazla 15 dakika emiyor son birkaç gündür. Sanki 15 dakika emmesi az gibi geliyor. Süreyi nasıl uzatabilirim?
2minosprenses Hilal8689 canim eger acsa kendi zaten emer ama genede az diyorsan uyuyorsa memede topugunu sık uyanir aglar o arada emer zaten ama bence 15 dk normal 🧐
Hilal8689 Hilal8689 hastanede ilk çıkarken her memeyi yarım saat emzir dediler o yüzden tereddüt ettim. Aslında kusması da var doyup fazlasını kusuyor bile sanırım ama gene de bilmeyince insan merak ediyor.
Tugbapoyraz Benim ki de 3 ay 18 günlük 4 5 dakka falan emiyo sadece anne sütü doyuyo bilmiyorum aglamasi da yok ama