Deletedmom_101 Benimde öyleydi şuan bebeğim 2 aylık ara sıra oluyorsa sorun yok dedi doktorum bilmiyorum sizde bi sorun doktorunuza
Gulyigitcn Ssoysalasli anne sutu alıyorsa bize doktorumuz normal ara sıra yeşile döner demisti bazen benim bebeğim de de oluyor 4 aylık oldu bide yeşil ağırlıklı beslendiysen ondan da olmuş olabilir
Gamiiak Ssoysalasli eğer sadece anne sütü alıyorsa bebeğiniz ilk olan sulu kısımı içiyor olabilir . Anne sütünün sonrası yağlı olan kısımdır . İlk sütü içiyorsa yeşil olabilir canım . Emzirme dakikasını uzun tutun . Yeşil renk normal bebekler de korkmayın
Asleres Ssoysalasli çok normal korkmayın siz yeşillik fazla tükettiyseniz olabilir bide emziriyorsanız ön sütü fazla almıştır yada memeden diğer memeye erken geçmişsinzidir ondan kaynaklı olabilir
snowflake Ssoysalasli benim bebegim alerjik birde mikrop kapmıştı ondan öyle olmuş kaka tahlii istiyorlar bende hastaneye götürğn derim yinede siz bilirsiniz
Gamiiak Ssoysalasli sütünüz yağlı kısmını içemiyor olabilir bebeğiniz . Emzirme sürenizi daha uzun tutarsanız daha iyi olur . 🥰
Kubra19871986 Bebegin genel durumu nasıl huzursuzmu süt ürünleri alerjisi olabilir kakada kan ve beyaz pütürler varmı cildinde egzama yada onlarda belirtisidir alerjinin
Ssoysalasli Kubra19871986 bu belirtiler yok Canım bir kaç gün süt ürünlerine dikkat edicem yarın da sağlık ocağına gidip sorayım bakalım ne diyecekler
Gamiiak Ssoysalasli yani bildiğim kadarıyla 15 dk bir memeyi 15 dk bir memeyi emziriliypr diye biliyorum . Bebeğim küvezde kalmıştı emzirirken hemşire öyle demişti canım .