ceyhunun_annesi Bu nedir arkadaş valla çıldırıcam ya ne bitmez ataklarmış 4. ay bitti derken bu başladı uykuya direnç yaşıyoruz bas bas bagiriyo çarşafta uyumak istiyo bütün gün eşimle öyle uyuttum ama yarın ne halt yiycem bilmiyorum
Ecemdefne2 ceyhunun_annesi ikizlerim 5 ay 25 günlükler uykuları eskisi gbi degil errkenden uyurlardi şimdi 12 de uyuyorlar gece de iki saate bı mama icerlerdi daha isdemiyorlar ama ağlıyorlar salliom rmzigini veriom uyuyorlar bunu kaç kez tekrarliyorlar hemn sıkılıyolar ilgi istiyorlar devmli beni daha çok yormaya basladilar erken uyuyunnca en azından erken yatıyordum yada yatıp dinleniyordum uykuları felsefe zor uyuyorlar sallıyorum sallıyorum uyucak gbi oluyorlar sonra uykuları kaçio sar başa 🤦 rabbim sağlık versin napalim öle böyle buyucekler 😍
ceyhunun_annesi Bu aylarda başka ne gibi huy degisiklikleri oluyo ve atak bittikten sonra ne gibi şeyler öğreniyorlar güzel annelerim
ceyhunun_annesi Ecemdefne2 ayy vallahi aynı biz 🙄 yatiyo emzik düşer düşmez uyanıyo gece 55555 kere uyanıyo geri dalmakta zorlaniyo normalde akşam uykusuna en geç 7 buçuk da yatardı şimdi 9 10 u buluyo 2 gündür bide direniyo bağırıp duruyo edepsiz 😂 4. Ay atağında kapima komsum geldi bisey oldu sandım niye bu kadar ağlıyo diye bu sefer artık tüm bina kapıma gelir 😂😂
Ecemdefne2 ceyhunun_annesi 😁😁 bizim evde yıkılıyor bağırıyor oynarken besin içinde kendi kendine yada uykusu geldiğinde bagrarak söyleniyor sanki😁
ceyhunun_annesi Ecemdefne2 Allah sağlık sıhhat versin onlara bizede bol bol sabir valla beni en çok zorlayan uykuya direnç bağırması falan çok da önemli değil sadece uykuya direnirken gerçekten çok bagiriyo ağlıyo boğazları sisicek yani o derece bagiriyo krize 😞
Ecemdefne2 ceyhunun_annesi Sancisimi oluyor acaba ondan olabilirmi benim kızım çok ağlardı susmaksizin uyumazdi belli saat arası yapardı bunu bı akşam durmaksızın ağlıyordu acile götürdük sancısı varmış meğer sonra devam etti yine bende rezene verdim rahtladi o ağlamalar kesildi
ceyhunun_annesi Ecemdefne2 rezene bende veriyorum ama şancı oldugunu sanmiyorum çünkü sadece uyutmak için salladigim da yapiyo bunu