haticenurela o hapları ilk gün 8 er sonraki günler 3 er veriyorlar canım.yan etkilerini yaşayanlar da var. Emzirenlere vermiyorlar.ben içmemiştim. Eşimde kendi isteğiyle içmedi.benim ciğerlere indi. Sonra hastaneye tomografi çektirmeye gidince beni oraya götüren sağlık çalışanı kendi karantinasının yeni geçtiğini korona ilacı içmediğini söyledi. Neden dediğimde çünki burda görüyoruz bazılarını etkiliyor çarpıntı kalp rahatsızlığı yapıyor dedi. Yani bu ilaç ya iyi geliyor ya da rahatsız ediyor.öyle bir olasılığı da var. Doktorlar ona göre takip edip tedavi uygularlar zaten