Bitutammutluluk 😊😊 evet alan kişilere sorun bence urunlerde dediğim dışında asla bir hata olmaz kusuru varsa soylerim saklamam sorunsuz dediysem kesinlikle temiz üründür ve hediyem ile gönderirim bebeğinin ayina göre, hediye olanlarda emin olun yıpranmış olmaz içimden geldiği için koyarım ve bu ürünler ev icine uygun zaten yipranmalarindan dolayı soğukta üst üste gydrilir yada yazin bir zibinla evde dolaşır bebekler çok cocugu olan anneler için uygun bu ürünler tek çocuğu ile anne babası çalışan bebislere uygun değil zaten öyle kişiler daha yüksek tutardaki ürünlere bakar ve leke cikarticim yok olsa denerim emin olun lekeleri söylüyorum ki çıkarabilecek kişiler ona göre karar versin almak isterse diye