Keskeuyusamm Kız dişleri çıkıyor yazık ondandır. 11 ay 21 günlük kızım. Karşısında oynayıp şarkı söyleye söyleye yediriyorum yemek. Üzme öyle kendini hepsi aynı
prenses10 Keskeuyusamm benimki ağzını çiviliyor asla açmıyor ne oyun ne başka bi şey tükendim ya sürekli hasta oluyor yemediği için. Tatlı şeyleri bile yemiyor yani
Keskeuyusamm prenses10 iştah açıcı bir şey önerdi mi peki doktor. Başıma gelmedi ancak eminim çözümü vardır
prenses10 Keskeuyusamm yok canım malesef kan ilacı da kullanıyorum aynı dişlerden dolayı böyle diyodum ama hep böyle
ruzzzzzz Ozgdfn maşallah canım benim 5aylık daha ne istiosun canım benim oğlum daha 8kilo 11 aylık sakın stres yapma onuda strese sokma 🥰 bide benim bebeğim alerjikti düşün bu arada doktor bize prd 600 başlafı ondan sonra iyi oldu
Ozgdfn ruzzzzzz sanırım cevap yazılacak kişi karıştı benim kızım 11 aylık 7200 . 5 aylık bebeği olan postu açan kişi 😁
MMelisss16 zeynepbalci dendinox jel dış erlerine bir bezelye büyüklüğünde sürüyorum masaj yaparak günde 4 kez uyguluyorum bu diş cikarmasinda ise yarar ama burnu tıkanıyor da bebek emmek istemz aç olsa bile ona da burun aspiratör ile temizlenmesi gerekir
zeynepbalci MMelisss16 Burun sorunumuz yok da meme mama reddi var, rahatlarsa belki emer diye düşünüyorum
MMelisss16 zeynepbalci damak jeli rahatlatıyor bi sure uyuşturuyor damarlarını acıyı azaltıyor bebeğiniz de karnini doyuruyor yani benim kinde oyle oldu bi aydan fazla reddetti memeyi ciril cirim ağladı emmedi Bende ayağında salladım uyutup oyle emzirdim
MMelisss16 zeynepbalci öyle böyle buyucekler miniklerimiz ilk bebeğim bende tecrübesiz bi anneyim herseyi yasaya yasaya öğreniyorum. Büyüklerimiz unutmus bebek bakımını ancak öyle yapma.aliris böyle yapma alışır ancak laf ediyolar gelip yardımcı olan yok valla benim bebeğim kolik bi bebekte daha yeni yeni duzeleyim derken diş çıktı başımıza bakalım 2 yasa kadar da bu surer sabahlamalar ondan sonra diş biter bebegin 2 yaş sendromu nazi başlar bu böyle gider ☺
zeynepbalci MMelisss16 aynen öyle canım o kadar dinlemedim kimseyi ben valla uzaktım bi de kaynana vs rahattım, benim kızım da kolik mi çözemedim ama hala gazlı hala sadece yüz üstü rahat uyuyo diğer türlü uyandırıyor kendini, bi gülüşü herşeye değiyor ama 🥰🌸