Ozgdfn 5 aylık 7200 gayet iyi. Sınır altında değilsiniz, kendinizi de bebeğide zorlamayın. Yemekten soğutuyoruz zorlayarak. Sen ara ara daya, içer. Acıkında cidden içiyorlar. Sen kendini üzme, cok üstüne düşünce kafayı yiyorsun. Benimkide cok hareketli diye yediğini eritiyor kilo almıyor diye çıldırıyordum. Bir ay boyunca her gün tarttım, not aldım. Baktımki cocukta gelişim iyi boy atıyor kafa ölçüsü iyi. Kiloda iyi kötü ilerliyor, durmuyor yerinde diye bıraktım. Sonra kendi kendine devam etti. O zamanlar psikolojik olarak çok hareket edip yediğini eritiyor takviye gerekiyor diye psikolojm bozulmştu. Cok sıkmıştım oğlumu, kısıtlamıştım oyunlarını. Pişmanım şimdi, sakın sen bu hatayı yapma. Sağlık kilo değildir. Zayıf olması sağlıksız anlamına gelmez. Sen elinden geldiğince besle, zaten ek gıda zamanına gelmiş. Ek gıdayla biraz toparlarsın. Canını sıkma 😘