Kızımı gündüzleri ve geceleri hamak beşikte sallayarak uyutuyorum. Kendisi 3 aylık. Yatak odasında park beşiğimiz var ama ona bir türlü alıştıramadım çünkü o beşik sallanmıyor. Hamak beşikte sallayarak uyutmak zararlı mı? Çok fazla sallamamaya özen gösteriyorum. Bir de park beşiğe geçiş yapmak istiyorum ama nasıl alıştırıcam bilmiyorum. Kaçıncı aya kadar hamakta uyutabilirim ki? Yakında dönmeye başlıcak.