Sevgili anneler, 2 3 gündür kafama takıldı nette pek bi şey bulamadım. Diyelimki ben şu an bebeğimi emziriyorum bi yandan da kahve içiyorum. Kahve bebeğime gaz yapıyor. 2 3 saat sonra da sütümü sağıcam. Sorum şu kahve içip emzirirken kahve direkt süte karışıyor mu yani bebeğim direkt kahvedeki gazı alıyor mu yoksa 2 3 saat sonra o gazlı sütü ben sağmış mı olucam. Yani yediğimiz şeyler ne zaman süte karışıyor?