kızlar bekarken nişanlıyken o kadar güzel oluyordu ki Poğaçam herkes yap yiyelim derdi ama evlendim asla eskisi gibi yapamıyorum gerek fırın un falan değişti ondan olabilir ama bi türlü tutturamıyorum aynı tarifle bir çok tarifte denedim çörek gibi sert oluyo pofuduk olması için bildiğiniz püf noktaları varsa verir misiniz canım çok cekiyor ama beceremiyorum bi türlü🥲 🥯