Prensesannesi38 bizim yeni doğan döneminde epilepsi nöbetlerimiz vardı kalbi durdu 32 gün yoğum bakımda yattı. Sonra çok şükür kaç kere eeg çekildik hepsi temiz. Ama şu 4 5 aydır uykusundan sürekli ama sürekli ağlayarak korkmuş gibi uyanıyor hep diştir dedim sabrettim ama dayanamıyorum artık her gece aynı. Uykuda fa bu şekilde nöbetler olabiliyormuş başına gelen var mı bilmiyorum umarım yardımcı olan olur