Kerimgoktug https://imgyukle.com/i/kHVLF8 kizlar fasulye gibi olursa kese erkek yuvarlak olursa kiz diyolar sizce
Sermec27 Kerimgoktug doğru değil ilk oğlumda kese fasulye şeklindeydi ikinci oğlumda kese yusyuvarlaktı 🥰
Senemmm11 Kerimgoktug bende öyle biliyorum. Birkaç kişiyede sordum fasulye şeklinde olanlar erkek yuvarlak olanların kizi var. Bizim kese de fasulye şeklindeydi oglum var
yavrukussss Kerimgoktug Anaaam bende hamileyim hemen bakayim ultrason fotime bebisimin cok merak ettim