Hanımlar 1 ay oldu normal doğum yaptım. Bebeğim çok büyük doğmadı ve çok zor bi doğum da olmadı uzun sürmedi ama makatımda hala aşırı acı ağrı var afedesiniz tuvaletimi yaparken çok acıyor oturup kalkarken de öyle önemli birşey midir. Ne zaman geçer yaşayan var mı