10 aylık bebeğim var uykusuz yorgun bitik salmış pespaye bir haldeyim 😞 her gün evde (ücretsiz izin) temizlik yemek kızartma kokusu, çamaşır suyu kokusu arasında bunaldım veee 💃 kendime yeni swetler, makyaj malzemeleri sipariş ettim 😍(kapalıyım evde yapıcam sadece) yoksa depresyon kapıda görünüyor 😒 bir de bebeyi babasına 2 3 saat verip çarşıya tek çıkabilir isem benden ferahı yok 🙆♀️ siz neler yapıyorsunuz kendinizi iyi hissetmek için 🤗