Kızlar merhaba sizler oda sıcaklığı nasıl ayarlıyosunuz salonda iki tane petek var 4 de çalışıyor bazen çok sıcak olmamasına rağmen iki tane ayrı oda ısısı ölçer de 25-26 görünüyor ama doktorlar 23 derece olması gerektiğini söylüyor sanki öyle de çok soğuk olucak gibi geliyor bana ben bile bazen üşüyorum o derece de olmasına rağmen.. bebeğim 41 günlük