Ali123 kizlar ayrilik kaygisi bittimi sizce oglum arkamdan aglamiyor artik 2gundur boyle odada tek basina durabiliyor beni hic aramiyor artik ama nereye gitsem besimden geliyor aglamadan butun odalark pesimde emekleyerek geziyor
eceunverkanra Ali123 Ben giderek siddetini arttirdigini 2bucuk yasindan sonra azaldigini okumustum, ne kadar dogru bilmiyorum ama🙈 Yani su an yeni basliyor benim oglum da 9.ayda bi basladi su an 1 yasinda ben yoksam basliyor aglamaya ya da her dk pesimde 😌
Betulaygun Korkutmak istemem ama bence yeni başlıyor desem yeridir 15 aylik kızım tuvalete gidince bile gelip kapıda ben çıkana kadar ağlıyo 🙄 sanırım bi süre daha böyle devam edecek bizi görmeden rahat edemiyorlar demek ki 🥰❤
Ali123 Betulaygun oglumda kapida bekliyor.kapiya vurur ama artik arkamdan aglamalar bitti gibi odadan ciktigim an pesimden geliyor aglamadan .geri gelecegimi biliyormus gibi davraniyor ama oyle degildi odadayken bile ona arkami donerken agliyordu