252525
Mama sandalyesine 5 aylıkken oturttum. Kademeli ayarlandığı için dik oturtmamıştım. Yürüteçi büyük oğlum da 7,5 aylıkken 2 hafta kadar kullandım sonra kaldırdım. Hiç bir faydasını görmedim ve tehlikeli olduğu için de gerek duymadım. Küçük oğlum 14 aylık hiç yürüteç’e bindirmedim. Yürüme arkadaşı ile yürüyordu oda hep☺️