bchsnt evet size kesinlikle katılıyorum. Kimsenin bebeğini büyütme şekli kimseyi ilgilendirmez. Birilerine yardımcı olabilmek için yorum yapıyoruz, işin sonu sanane ye varıyor. Evet banane veya bizene ama sütü gelirken bebeklerin uyuması için verilen mamaya bende karşıyım. Bebek kilo alıyorsa gelişimi yerindeyse doktor asla mama önermiyor. Doğum yaptım 25 gün bebeğim yoğun bakımda kaldı. Eve geldi kızımı emziriyorum emziriyorum ağlıyo artık böyle eşime dedimki mama verelim doymuyo bu çocuk hayır dedi bi doktora gidelim sonra veririz gerek görürse iyi ki vermemişim doktor kilosuna baktı gelişimine baktı sütün yetiyo bu düşünceye sakın kapılma dedi. Gerekirse 24 saat gögsünde dursun, ama kilo kaybı olmadıkça mama verme dedi. Vermedim çok şükür sütümde çok iyi bebeğimde 4 aylık olmak üzere. Bunu yaşadığım için insanlara yardımcı olmaya çalıştığımda insanlar sanki kötü bir şey söylemişim gibi cevap veriyo, post açmayın o zaman di mi . Anne sütünü arttırma yöntemleri var, sütü sağıp saklama yöntemleri var. Doymadığını düşündüğünde sağdığını ver daha iyi. He süt gelmiyordur bebek kilo almıyordur anlarım mamadan başka çare yok. Ben de emmeden büyümüşüm hep mamayla, baktığında gayet sağlıklıyım mamayı asla kötülemiyorum. Ama anneler sütü geliyorken süt vermeli bunun için bir sürü eğitim aldım bir sürü. İnsanlara yardımcı olmaya da gelmiyor. Bıraktım artık kim ne veriyorsa versin. Herkes kendi çocuğunu nasıl büyüteceğine kendi karar verir. İnsanların egolarını tatmin edemiycem. Kötülük ediyoruz sanki.