Balyanak341522 11 aylık bebeğim ek gıda katı gıda çok çabaladım hiç birşey yemiyor.mama sandalyesinde ağlama krizi . . İştahsız diş dönemi desem mama yemezdi 🙄 sürekli biberon mama başka birşey istemiyor . Nasıl bir yol izlemeliyim ?
Kubrardvan Balyanak341522 Benimkisi 1.5 yaşında getirmediğim doktor kalmadı hiç birşey işe yaramadı hep mama sandalyesinde çığlıklar zar zor peşinde gezdire gezdire yediriyorum okadar yoruldumki
Mom4565 Balyanak341522 11 aylık mama neden veriyorsunuz ki bu yüzden yemiyodur mamayı bırakın bakın nasıl yer