Oglum 2 yaşında dogdugundan beri onu görüncr sopa yutmuş gibi oluyor asla oturmuyor ağlıyor çok. Şimdi avm ye gidicem arkadasımla. Cocukları oyun alanına götürürz falan dedik kız normal insanlar gibi bebek arabasıyla gelecek ama ben🥺 yerede basmıyor kucak istiyor illa. Şuandan sonra bir sevme ihtimali var mı ya😂 sanki ayakları yok gibi kucakta taşıyoruz hep eşimle dönüşümlü