SuperrMom Mrvctnky doktor sadece alerjik bebeklere rapor yazıp mamayı öneriyor onun haricinde vermiyor. Zaten bebeğinizde alerjik bi durum yoksa inek sütlü mama değil de keçi sütlü olan golden goatı öneririm kaka olarak daha rahat yapıyordu oğlum hip combiotic kullandık anlattıklarınızı yaşadım golden goat a geçtiğimizde rahatlamıştık.
ZMzehra Aylasrsn benim bebeğim de 2 aylık aptamil kullandım ama pek memnun kalmadım. Şuan bebelac gold kullanıyorum ama kala yapmakta zorlanıyor. Aptamil kullanırken de öyleydi acaba mamadan mı kaynaklı değiştirmeli miyim? Herkes mama yediği için kakasını yapmakta zorlanıyor dediği için hangi mamayı kullanırsam kullanayım aynı sıkıntıyı çekerim düşüncesi mevcuttu bende ama şuan yazdıklarınızdan sonra markayı değiştirmeli miyim diye şüpheye düştüm
seyhan34 Mrvctnky ben bimin mamasını kullanıyorum bebivita çok memnunum bebeğim 4 aylık kutunun arkasında ne kadar yazarsa o kadar veriyorum fiyatı da çok uygun 30 tl şuan 200 ml içiyor kilosu da ayına göre çok güzel 2500 kg doğdu şuan ise bayağ tombiş bide dubbalac diye bir ilaç vardı kullanmanı tavsiye ederim belki daha önceki postlarıma bakmışsındır bebeğim göbek ve kasık fıtığından ameliyat oldu gaz sıkışması ve ağrısı çok oldu ben bir çok damla kullandım nurse harveys mavi maflor relactaz hatta lavma bile kullanmak zorunda kaldım şükür iyiyiz huzurlu bebeğim
muge_tosun Mrvctnky merhaba benimde 2 aylık oğlum emmedi anne sütü sağıp verdim yinede almadı kesildi şimdi komple hipp 1 combiotic kullanıyorum gayet memnunum deneyin çok rahat edeceksiniz
SuperrMom Sahralia neocate bu mama kokusu tadı berbat oğlum yediğini direk kusuyordu istemedi / aptamil pregomin duan bunu kullanıyoruz tadı kokusu daha iyi / birde neocate sen dobra içersinde az da olsa inek sütü olan bebelac pepti junior vermişti ama inek sütüne alerjisi olduğu için bunu da kullanamadık benim bildiklerim kullandıklarım bu kadar daha varsa onları bilmiyorum.
Mevaaaa Mrvctnky bebeğim tam iki aylık başından beri emmedi söylediğin her şeyi bende denedim aynı senin gibi düşünüp en son pes ettim başından beri evolvia kullandım çok kaliteli bi mama ama biraz pahalı
SerapEsila Mrvctnky bebelac nutrikonfor kulln cnm bstan belli kullniyrm ozellikle doktr gazi olan bebeklere veriyo bu mamayi hmde doyurucu oluyo bn cok memenunm
Egeninannesi28 Mrvctnky 59 gunluk bebegim var benimde mastit sonrası sutum cok fazla azaldi uyku oncesi yada aklina duserse emiyo artik. Biz kilo vermeye basladigi icin doktora götürdüğümüzde mamaya baslayacaz demisti o yuzden 19 günlükken basladik 2 saatte 60 ml veriyorum eger 2 saatten fazla uyursa sadece 80 ml yapiyorum cunku cok fazla kusuyo. Ilk 1 kutu sma bitirdik sonra 4 kutu hipp combiotic bitirdik ama malesef fiyat açısından aptamile geçtik bizede Biogaia damla cok iyi geldi kaka ve gaz sorunlarımız icin sizinde aklınızda bulunsun
Ert15nagi2019 Mrvctnky canm benm bebegm 2 aylik 60 _90 cc arasi iciyo genelde ben 2 3 saatte bir 75 veriyorum bazen 90 , 3 aydan sonra 90 a cikariz galiba , ben 60 veriyodum 2 aya kadar ,2 aylik olduktan sonra bi gun doymadi agladi oyle arttirdim
Ikragul2757 Albertosss Rabisss canım humana antikolik mamayı nerden bulabilirim internette bile satmıyorlar 🤔
Sahralia SuperrMom bizde kızım kilo almadı ilk ay verdi doğduğu kilonun altına düştü diye raporla mama verdi dr bebelac ya da aptamil verir sandım infatrini verdi sıvı mama başka yazılmıyor raporla dedi
arslanseda Mrvctnky canim resmen beni yazmışsın hepsini bende yaşadım aynisi hemde bende mama veriyorum ilk aptamil kullandık cok gaz yaptı doktorumuz conformil onerdi onu kullandık cok şükür suan gaz problemi yok ama gaz ilaci olarak biogai kullanıyoruz onun cok faydasi var ce simdi aptamil advance diye mama var ona gectik onda oglumun olmadi gazını cikartabiliyor
Ikragul2757 Albertosss Rabisss canım humana antikolik mamayı nerden bulabilirim internette bile satmıyorlar 🤔
Ikragul2757 Albertosss Rabisss canım humana antikolik mamayı nerden bulabilirim internette bile satmıyorlar 🤔 Rabisss
Ikragul2757 Albertosss Rabisss canım humana antikolik mamayı nerden bulabilirim internette bile satılmıyor
Sumbul1 Mrvctnky Ben hipp combiotik kullandım gazlı bir bebekti sma aptamil ve bebelac denedim en son hipp e karar kıldım kutusu 70 tl seni zorlayacak olursa bence başlama başka dene canım bizde ilk 3 ay şiddetli gaz oldu sonra hafifledi
SuperrMom Sahralia o mamayı bilmiyorum severek yiyorsa devam edin ancak yemiyorsa tekrar doktorunuzla görüşün.