bbosphorussss Zeynepazram samsung 😅😅 ki iki çesidi var ikisinide kaç gun birbiriyle kiyasladim . Eşimde benim yuzumden elinde buyutecj eksik dedektif gibi dolaşiyor 🤣
Zeynepazram bbosphorussss hahaha ayy ilk defa samsung kullanan duydum genelde xiaomi veya roborock kullanıyolar bende almak istiyorumm insallah bir gün alcam 10 sene sonrada olsa 🤪
Balkizlarim Funda80 1 senedir yapıyorum bayadir var koleksiyon yaptım diyebilirim seçtiklerim 🙈😻 hayalimde yağlı boya çalışması yapmak ta var bir kaç denemem oldu ama biraz daha zamanı var kızlarımın okul dönemi olduğu için ters tepti ama kara kalem resim yapımı devam gece , gündüz 👌🌺✏️☺️
annelikhalii Funda80 hobim örgü örmek ama malesef 2 cocukla yapmıyorum adini daha geçirmiyorum en son 2. Bebeğime hamileyken ormustum biseyler 😊
bbosphorussss Zeynepazram düşün yani nasil araştirdim. Etrafimdakilerde de hep o markalarda ürun var ama simdi etrafim samsung ve dyson alma planinda bu gözlemler sonucunda. Alirsam tavsiye ederim
Aykizimm Funda80 https://imgyukle.com/i/kHCEzx https://imgyukle.com/i/kHCoYv https://imgyukle.com/i/kHCPd0 Var canım hediyelik minyatür saksılar lokumluklar ve avize yapıp satıyorum 🤭
Deletedmom00881 Funda80 ben karakalem çizerim, iğne oyası yaparım, lif, patik felan yaparım boş zamanlarımda, hamilelik engel oldu baya ama bebekle hiç yapamicam artık öyle görünüyor çok gazı var sürekli ağlıyor ☹️
Cookie Minikbirkalp çok güzeller yapıp satıyormusunuz 😍 Bide konuyla alakasız Başakşehir de mi oturuyorsunuz 😄
Toprakseyran Funda80 vakit bıldulca hobi olarak uzanıp dinlenmeyi seçiyorum 😂🤣 işin şakası hem öyle hemde bebeğim akşam uykusuna uyuyunca rahat bir nefes alıp film izlemek, kahve yada sigara ile balkonda oturmak
2minosprenses bbosphorussss masallah her eve lazim ama kafan yorulmuyormu bu kadar seyi arasttirirken beyninedebyazik hem cocuk ev is zor vallaha isin 🧐
bbosphorussss 2minosprenses şöyleki hepmizin telefona ayirdigi bi süre var o kadar işin için de bu bi bagimlilik gunluk dozlarimiz var. Ben bi buraya bakmayi bir de işe yarar şeylere bakmayi cok seviyorum.yani kendimi öyle yönlendirdim telefinla gecirdigim vakit verimli olsun bari istedim. Elime alinca da bi buraya bi de merak ettiklerime bakiyorum.
MELEKANNESiiii bbosphorussss inan bende aynı şekilde evdeki herkez ben ve kayın babam hariç telofon bağımlısı bir durumdalar