Kızlar merhaba 20 aylık bir kızım var ve bu zaman kadar çok şükür hiç hastalık geçirmedik takı 1 aydır ayın başında kızım bir günlük ateş oldu sonra balgamlı öksürük ve burun akıntısıyla devam etti doktora gittik boğaz enfeksiyonu dedi antibiyotik ve öksürük şurubu verdi çok şükür iyi olmuştu 10 gün dun ateş oldu yine burun akıntısı öksürükle devam etti gece uyuyamiyor salgın mi var anlamadım ki ne yapıp gerek sizce pes peşe olması normal mi tavsiyeleriniz neler